Mrs.break.your.heart

Alla inlägg den 24 december 2013

Av beatrice - 24 december 2013 20:58

Heiiiiiii fick världens bästa julklapp!! Det är en prov docka!! AAAAAAA!!!!! Har typ velat ha en sån skit länge!!

Och nu har jag en!! Och fick jag YOHIOs bok!! Den är den bästa boken som finns!!! Asså fattar inte hur man kan göra en sån bra bok!!!! Jag fick också ett present kort på bion här och ett på dollar. Dessutom fick jag 500kr;

random godis, kudd stoppning och en dekorerad burk. Hihi dessutom har vi en liten julafton i morgon med farmor och farfar! Så då får jag ännu mer julklappar!!! MOAHAHAHA!!! ......tihi


     


Och tänkte att jag ville ge lite musik tips! ~<333 (står vad låtarna heter på bilden) hihi

 

As bra låtar!!   


BAIIIIIII!!! ~<3 


dagens smiley:    




Av beatrice - 24 december 2013 13:11

HOHOHO finns det nå snälla läsare?? xD   


Idag är det julafton!!!!!!!!!!! Det kanske ni vet redan men skit samma! hehe... 

       


Mina kläder jag har i dag är en oversize tröja som är mörk med text som är "perfectly imperfect..."

   


Och ett God Jul från YOHIO!!!!!   

 


GOD JUL OCH BAIII!!!   


dagens smiley:   

Presentation


I'm a girl that likes to give inspiration to people. So my blog is only pics from now on. Hope you like it c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards