Mrs.break.your.heart

Direktlänk till inlägg 29 juni 2014

Vad ska man säga?? Cx

Av beatrice - 29 juni 2014 01:28

Aja! Jag vet att det var ett tag sen sist men så får de va! Jag har sommarlov nu iallafall så hoppas att det blir mer nu! (*^^*)
Imorgon så kommer Angelica hit och vi ska troligen kolla på 21 jump street för vi ska på 22 sen! Men jag vill se divergent så vi får se vilken det blir! Vi tänkte först att hon skulle sova hos mig men jag ska sommar jobba på måndag och den börjar kl 7 på morgon så det gick inte. :c
Men aja det är ju mycket av sommarn kvar så vi hinner nog! ^^
Idag så gjorde jag lite fler former som jag har till fimo lera. Så jag tar en grej som jag vill göra en form av och blandar jag min silekon blandning osv. Kan kanske göra en DIY senare på det om någon är intresserad!
Idag så är det ju lördag så dom flesta köper godis och sånt men inte jag jag köpte jordgubbar och körsbär. Och vi hade vindruvor, vattenmelon och persikor hemma så jag hage rena rama frukt kalaset! Det var såååå gott och dessutom nyttigt! För jag försöker gå ner i vikt så jag är ute och går/springer varje vecka och äter inga "god saker". Har gjort detta i två veckor nu men ser inte så mycket änn men det är bara och vänta!

Men ses nästa gång jag kommer in!
Baiiiiii

   Random bilder   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beatrice - 18 januari 2015 15:33

Av beatrice - 8 januari 2015 12:11

*The mystery play *

Av beatrice - 6 januari 2015 22:42

Av beatrice - 29 oktober 2014 22:45

Min tremänning eller fyrmänning ingen vet. Men goda vänner är vi ja det kan man säga. Bästa vänner. Vi har inte varit med varandra så mycket i början men lite på kalas och så men när jag skulle gå ut sexan så önskade båda vi att vi skulle få gå i sam...

Av beatrice - 29 oktober 2014 22:34

Jag träffade dig i sjuan och trodde inte alls att vi skulle bli vänner. Men det hade jag väldigt fel om. Det visar sig att du är en av mina starkaste relation av vän. Bästa vän. Jag vet inte hur jag skulle kunna komma över att vi inte kunde åka på se...

Presentation


I'm a girl that likes to give inspiration to people. So my blog is only pics from now on. Hope you like it c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards