Mrs.break.your.heart

Alla inlägg under mars 2014

Av beatrice - 21 mars 2014 18:18

ååå jag ville inte till fjällen nu värkligen!! Det är såååå tråkigt det ända man kan göra är att sitta inne hela dagen!!

Jag vill vara hemma ha internet och bara chilla medans familjen är där. Jag vill vara hemma!!!! 

För det finns ju inget internet heller där 3Gn funkar bara kl 1 på natten!! Och då somnar jag om jag kollar på

youtube! Och jag är beroende av det. Så jag måste se dom när dom kommer!! På en dag så får jag en hel "sida"

men vider varje dag! Och på varje sida är det 9 videor så jag kommer missa 27 videor!!! Ååå jag är så suuut        

Av beatrice - 20 mars 2014 17:11

Ja jag vet att det var ett tag sen nu men jag har jort så mycket annat. Ja men annars då?

Jag äter glass iallafall! (Tack bästa klara! clarathulo.bloggplatsen.se )   

Ja jag kar inte mycket att säga för utom att jag var ju på melfest finalen! Om man säger så 

här så var det AWESOME!!!!! Typ bästa platserna och man såg min skylt jätte ofta med!! 

Det enda jag blev lite iriterad på var att det var så fucking högt ljud!!!!! jag trodde jag skulle

dö typ! XD Men kul va de!   

ja nu kommer massa tumbler bilder!! cx

                 


Baii    


Dagens  smiley:   

Presentation


I'm a girl that likes to give inspiration to people. So my blog is only pics from now on. Hope you like it c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards