Mrs.break.your.heart

Alla inlägg den 19 december 2013

Av beatrice - 19 december 2013 09:38

Wilma och jag ska försöka med detta lite bättre på detta med att blogga ^^

Så tängte visa min resa med min stil från början till nu!   

Och det är en liten konstig historia men hur jag börja med denna stil. ;)

ja jag kan väll börja med att jag spelade stardoll och jag såg en jätte cool tjej där!

Hon och jag börja chatta där och senare på MSN (typ som skype)  vi vart ganska bra kompisar

tycker jag iallafall. jag tyckte hon hade så coola kläder så jag frpga vad silen hette och den hette 

KAWAII jag blev såld på stilen. sen fråga jag vart hon köpte kläderna hon sa kawaiishoop jag kolla

Direkt upp sidan och köpte en kjol den kvällen. den kjolen gjorde min stil!    

Jag hade den nästan varje dag. Det var min favorit.  Sen skaffa jag instagram och hitta en massa inspiration och jag hitta lolita, pastel goth, visual kei och massa mer! och så klart hitta jag YOHIO! 

bilder på min resa XD 

               

Det var min resa av min stil!   


och kolla in tjejen som starta allt! >>>loolliipoop.blogg.se<<<


baiiii    


Presentation


I'm a girl that likes to give inspiration to people. So my blog is only pics from now on. Hope you like it c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards