Mrs.break.your.heart

Alla inlägg under januari 2014

Av beatrice - 30 januari 2014 11:31

Jag vet inte vilken jag ska ta!!!!!!  Jag vill ha båda men har bara råd med ett par!!

   

VILKEN SKA JAG TA!!!!????? Jag vet inte!!!    


//Beatrice ~<3

Av beatrice - 25 januari 2014 20:15

                                 

Av beatrice - 13 januari 2014 19:23

Haaaiii!! Jaaa, nu är det ju såhär att Beatrice har skrivit inläggen den senaste tiden. Pågrund av att jag har haft annat för mig! xD 

Men jaaa.. Ehm jul lovet har väl varit sådär. Ska vi ta julklapparna eller..?

- Kepa med nitar <3

- Nit armband och halsband <3

- Monster High lava lampa!!!! :3

-  Skor!!! :3

- Nitbälte!! :3

- Massa choklad... :C ( Ajjjj i magen!!! )

- En körsbärsblom lampa som lyser rött!! <3 ( SAKURA-CHAAAAN!! )

Och andra saker som jag ej kommer ihåg.. xD


Aja.. Har varit med Bea si sådär och vi har varit dumma som vanligt!


OH OH OH OH OH!!!!! HAR FÅTT MINA CYBERLOX!!!!!!!!!!!! 


Vi bjuder på bilder!! XD


       

Jag har skirivt klart en berättelse precis och jag och Bea har kommit överrens att jag ska göra en bok av den. Haha. Iaf så har Bea varit duktig nu att ritat och tecknat bokens framsida!! :3


Några sista ord från mig innan vi säger BAIIII!!! :

Keh..

INUYASHA!!!!

Huh..?

SITT BOY!!!!

ARGGHH!!!

BAAAKKKAAAA!!!!!!! xD


AJA!!! BAIIII!!


Dagens Smiley:    

Av beatrice - 6 januari 2014 20:26

Heii! varit i fjällen en hel vecka utan internet!! Har bara kunnat använda 3Gn från kl 01:00 till kl 02:00!! Och 3Gn var ändå så seg så jag kunde knappt kolla upp insta! Men vi kom hem i söndags så då fick jag wifin tillbaka!! Senare på söndagen åkte jag till min lovely Wilma!! Jag fick fixa hennes cyberlox! knäppte ingen bild då men kommer en senare iallafall! Ja man kanske ska börja inse att det är 2014.. Men det har jag inte gjort än.. hehe.. Och dessutom har jag redan gjort ett misstag men som tur är det redan löst! så det känns skit bra!!  (Y) ^^

aja här är lite bilder av dom dagar jag var bort! ^_~ 



 

                                                    Köpte nya skor på mellandagsrean!!   


   

                                               

                                Och åkte till gävle på lördagen 28/12 med familjen och åt mp mc!


 


                                              Åkte upp till fjällen där inge internet fanns.. 


 


                                         Fira nyår med familjen, kusinerna och min vän Clara!


 


                                               Hade tråkigt och knäppte kort på mitt öga... XD


 


                                                            knäppte fler kort... 


 

                                  Och sen kom söndagen och det var tid att komma hem!  


 


                                  Och till sist var jag med min bff och hade en skit bra kväll!   

                                                                                                                         


Aja detta är allt för idag sååååå BAIIII!!   


dagens smiley:    



Presentation


I'm a girl that likes to give inspiration to people. So my blog is only pics from now on. Hope you like it c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards