Mrs.break.your.heart

Alla inlägg under juli 2014

Av beatrice - 15 juli 2014 23:05

Idag så åkte vi men våra vänner från USA till Carl Larsson gården och kollade lite. Och bakom ett hus som var där så fans det en skog. I den skogen var det massa trasiga pianon som bara låg där och såg jätte coola ut! Så jag knäppte en del kort.
Här är dom :3

Ja det var det men det var en riktigt rolig dag men dom idag. :D
Hoppas det blir fler dagar :3

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva på denna bloggen. Så ge mig gjärna förslag om vad ni skulle vilja läsa. ^^
Aja Baiiiii ~~~~

Av beatrice - 15 juli 2014 00:54

Ja jag ska ju åka på peppcon och jag ska försöka hinna göra en cosplay som Miaka yuki från Fushigi Yuugi. Men det är ju snart så jag vet inte om jag hinner beställa en peruk men jag får väll vara en blond miaka då XD haha ne då jag ska försöka beställa en peruk snart. Och jag ska köpa tyg snart med :3 Jag ska ju försöka sy allt med cx Hoppas jag klara det! Jag vill värkligen ha en cosplay som jag har sytt skälv. Skulle vara awesome om jag klarade av det! :D aja här är bilder på Miaka yuki och Tamahome är på någon bild me c:

Asså åååå älskar verkligen den sista bilden såååååå fiiiiin!!   

Aja Baiiii ~~~

Presentation


I'm a girl that likes to give inspiration to people. So my blog is only pics from now on. Hope you like it c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards