Mrs.break.your.heart

Alla inlägg den 22 december 2013

Av beatrice - 22 december 2013 23:52

Asså det är JULAFTON om TVÅ DAGAR!!!     Är sååååååå taggad!!!

Det kommer vara sååååååå KUL! Kommer få två stora paket av min syrra! Jag ger henne två små..... hehe 

Men mina kostade facktist lite mer.... Aja jag kommer få ett as STORT paket av mammi och pappi!!   

Och en massa små paket.. Men jag är GLAD!!!     Ett pakey är jätte litet och så klart har pappa täckt det men tejp... Den blir kul att öppna..... xc 

Jag gav Wilma ett par hängselen i julklapp och en del andra saker! hihihi Men hon hade inte hunnit köpt en till mig så hon ska bjuda min på kina en dag!! :DDD

 

eeee är det bara jag eller blev texten konstig...... det tup blev stor eller nå sånt... vet inte det kanske ser bra ut på bloggen.. tihi xD

Aja nu blir det lite bilder med mig och wilma!  ~<3   



                                     Från Wilmas facebook! Och jag har gjort face masken! ^^

  

  


                               från min insta! följ mig gärna där heter lyxigabu10_breaker 


    


                                                                    Båda från min mobil ^^


 Aja Baiiii! ~~<3 


 dagens smiley:   

Presentation


I'm a girl that likes to give inspiration to people. So my blog is only pics from now on. Hope you like it c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards