Mrs.break.your.heart

Alla inlägg under april 2014

Av beatrice - 25 april 2014 23:19

                     


bye    

Av beatrice - 5 april 2014 15:39

Ja idag ska Geka Clara och jag ut och knäppa massa kort! CX Hoppas alla kort blir bra C: Igår när dom kollade på massa serier och jag på en live strem så somna jag före dom och jag fick dip på näsan och text på kinden.... X'D  

Så ja jag vär lite sur på dom.. Ja och så håller vi på att fixa oss till vi ska knäppa korten och ja Clara lockade min kortaste del av håret och ja det vart ganska lockigt... kolla på bilderna så får ni se XD 


   


Random bilder X'D

   

Ja man ser att vi är bra på matte XD


Baiii   

Dagens smiley:  

 

Av beatrice - 4 april 2014 17:23

YEY vi (Angelica,clara&jag) har el sleep over!! SKa bli jätte kul men b´jag måste visst kolla på deras serier (spn).... 

Inte ett så stort fan men men får väll kolla på youtube jag dåe. Cx me i morgon då ska vi ut och knäppa massa 

kort. Som vanligt när man är med Clara XD och dessutom har vi köpt massa chips, dip och läsk! Vi ska fetta oss 

sååå mycket!!   


Random bilder XD

         


Baiiiii   


Dagens smiley:  

Presentation


I'm a girl that likes to give inspiration to people. So my blog is only pics from now on. Hope you like it c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards